| 15:45:39 | ◀︎ | "כך תוכל ישראל להפוך למעצמת פודטק" | |
| 16:00:37 | ◀︎ | ציון ממוצע 48: הרשויות המקומיות ערוכות לאיומי סייבר ברמה נמוכה |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
04/07/22 16:00
57.14% מהצפיות
מאת מעריב
מבקר המדינה קובע בדוח כי מבדיקת אגף הסייבר במשרד הפנים עולה כי שני שלישים מהרשויות קיבלו ציון הנמוך מ-60 ואילו רק 8% קיבלו ציון הגבוה מ-80
04/07/22 15:45
42.86% מהצפיות
מאת מעריב
ד"ר אופיר בנימין, ממובילי תחום הפודטק בישראל, השתתף בכנס "פודטק תל-חי 2022", בו הוכרז על הקמת המכון הלאומי לחדשנות במזון. עורכת הפטנטים לילך לוצאטו שוקרון: "קניין רוחני חיוני להגן על הפיתוחים"